Job 35 van 133


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Leveranciersboekhouder


Functie

Onze klant behoort tot een internationale Franse groep, wereldmarktleider op het gebied van de distributie van elektrotechnisch materiaal.


Jobomschrijving

Als medewerker leveranciersboekhouding zal je een essentiële rol spelen binnen het hoofdkantoor te Waregem, onder begeleiding van de verantwoordelijke leveranciersboekhouding, om ervoor te zorgen dat de financiële processen efficiënt verlopen. Jouw takenpakket:

  • Ondersteuning van collega's bij het beheren van bestaande leveranciersdossiers.
  • Samenwerking met het team bij het creëren en opvolgen van nieuwe leveranciers.
  • Zorgen voor een nauwkeurige en tijdige registratie en codering van facturen.
  • Verantwoordelijkheid dragen voor het inboeken van facturen, zowel in papieren als digitale vorm.

Jouw profiel

Wie ben jij?
  • Je hebt een basisopleiding boekhouding.
  • Ervaring als (hulp)boekhouder is een plus, maar niet vereist.
  • Je bent nauwkeurig ingesteld.
  • Je begrijpt het belang van correct werken en streeft altijd naar precisie.
  • Je gedijt in een teamomgeving en werkt graag samen met collega's.

Aanbod

Ons aanbod:
  • Vaste job met een contract voor onbepaalde duur.
  • Aantrekkelijk salaris, aangepast aan jouw competenties en ervaring.
  • Extra voordelen: groepsverzekering, jaarlijkse sectorpremie, jaarlijkse bonus, 20 verlofdagen en 6 ADV-dagen.
  • Werkschema van 39 uur per week.
  • Mogelijkheden voor opleidingen en doorgroeimogelijkheden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht